Click on pictures to see largest size.

Melaka

Talking about Melaka..hurmmm... not bad ar sekarang nie... Aku rasa....dalam banyak2x town kat Malaysia nie... kat Melaka ar yang paling banyak cahaya.

Sesuai dengan industri pelancongan yang memacu pertumbuhan ekonomi negeri Melaka...memang wajarlah bila malam...ianya dihiasi dengan warna2x yang indah.

Tahniah "CEO" Melaka yang merancakkan industri pelancongan di negeri Melaka. Aku rasa..untuk jalankan xtiviti fotografi...memang best gak ar.... dengan bangunan2x yang lama... nak2x plak ada cahaya...memang tak rugi.. Nak jalan sorang2x pun ...masih rasa selamat lagi...

Melaka nie..memang rapat ngan dunia aku. Mana tidaknya... first employment ...aku start keja ngan sana for 5 years... Nak kata kisah working & living there yang teruk2x tue takde ar.. semuanya sepoi2x bahasa...

Sape nak cong kat aku pasal Melaka nie.. baik dari segi sejarah..mahupun "orang" kat sana tue...aku rasa baek tak payah ar..hulala..

No comments:

Post a Comment